ساخت حروف و اشکال برجسته با فوم و یونولیت

ساخت حروف و اشکال برجسته با فوم و یونولیت

فوم اطراف ماست. محصولات بیشماری از فوم ساخته شده است ، به ویژه فوم پلی استایرن (که به آن EPS یا Expanded Polystyrene نیز گفته می شود) از قالب های تاج در خانه شما تا نمایشگاهی که در موزه دیده اید یا تابلوی جالب فروشگاهی که تازه در آن خرید کرده اید.

اما چرا یک تولیدکننده استفاده از فوم را انتخاب می کند در صورتی که واضح است که مواد دیگری مانند فلزات ، آلومینیوم ، پلاستیک ، آکریلیک های PVC یا چوب را نیز دارند.

از حروف ابعادی می توان به عنوان نشانه های جهت دار و معماری ، متصل به ساختمان ، ورودی های اداری یا دیوارها برای مارک گذاری پیام استفاده کرد. فروشگاه های تولیدکننده و علائم تجاری از مواد مختلفی برای ایجاد نامه های ابعادی ، آرم و علائم برای فروشگاه های خرده فروشی ، شرکت ها ، مراحل ، عروسی ها ، نمایشگاه های تجاری ، همایش ها و هر رویدادی استفاده کرده اند. اما تصور کنید که برای رفتن روی صحنه نامه هایی از فلز درست کنید.

فلزات و چوب به میزان قابل توجهی سنگین هستند و هنگام حمل و نقل از یک مکان به مکان دیگر برای حمل و نقل و کار با آنها ناخوشایند است. چوب می تواند جلوه ای عالی داشته باشد ، در عین حال سنگین است و کار با آن زمان زیادی می برد. و پلاستیک ها و PVC ها برای شکل دهی و ماشین سازی مواد ساده ای نیستند. بنابراین ، بیشتر و بیشتر سازندگان اکنون از کف استفاده می کنند که ماده ای سبک است و منبعی برای ایجاد حروف بزرگ در ابعاد است.

روش های زیادی وجود دارد که می توان حروف بعدی را ایجاد کرد. در صورت درخواست می توان آنها را به عنوان ماده سفید خام رها کرد. می توان آنها را با پوشش مات ، نیمه براق یا براق پوشاند. این حروف را می توان با نقاشی های ویژه ای شبیه چوب یا با برنز Faux مانند رنگ برای ایجاد جلوه ای فلزی ، رنگ آمیزی کرد. آنها می توانند ورقه ورقه شوند ، با وینیل پوشانده شوند ، در پارچه قرار بگیرند و یا حتی در قسمت پشتی روشن شوند تا جلوه نوری به آنها اضافه شود.

اکریلیک را می توان در جلوی حروف لمینیت کرد تا با یک رنگ خاص آرم مطابقت داشته باشد یا یک تابلو رنگارنگ به نظر برسد. به نظر می رسد حروف برش اکریلیک به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای حروف داخلی تبدیل شده اند.

اکریلیک با استفاده از دستگاه برش لیزری برش داده می شود و برشی نسبتاً دقیق دارد. هنوز هم فوم مقرون به صرفه ترین راه حل برای ایجاد علائم ، آرم ، حروف ها و لوازم است.

از آنجا که مواد فوم یا یونولیت خود شکننده است و می تواند در اثر آب ، رطوبت و قرار گرفتن در معرض آفتاب آسیب ببیند ، با روکش می توان از آن محافظت کرد. بسته به نوع کاربرد و کاربرد مورد نیاز می توان از انواع مختلف پوشش استفاده کرد.

می توان آنها را با روکش سبک مانند اپوکسی ، تا روکش متوسطی که می توان مانند Styrospray1000 یا پلی اوره پوشش سخت پاشیده شده با راکتور پاشیده ، پرداخت یا مسواک زد ، پوشاند. این پوشش نه تنها از حروف ، آرم یا علامت محافظت می کند ، بلکه از دوام بسیار بالاتری نیز برخوردار است – پس از پوشاندن ، می توانند تا آخر عمر ادامه داشته باشند.

یک بلوک از فوم EPS معمولاً 4 در 4 در 8 فوت است. بنابراین ، راحت ترین اندازه برای ایجاد پروژه تا 4 فوت است. با این حال ، هنگام ایجاد و ساخت حروف محدودیتی در اندازه وجود ندارد. در صورت نیاز به بزرگتر ، می توان آنها را به صورت مقاطعی ساخت و بهم چسباند و در حین سنباده زدن قطعات چسب زده شده ، درز تقریباً از بین می رود.

حروف با استفاده از دستگاه برش فوم سیم گرم CNC بریده می شوند. از کف برای افزودن ابعاد به حروف استفاده می شود.

اگر می خواهید روی تابلوی دیواری لابی عمق داشته باشید ، حروف فوم یک گزینه عالی است.

آنها در واقع دو بعدی هستند که می توانند شبیه یک پروژه سه بعدی باشند.

با دادن ضخامت کافی ، آنها می توانند حروف “ایستاده به تنهایی” روی صحنه باشند. به عنوان مثال ، یک حرف 4 فوت باید حداقل با ضخامت 8 اینچ ساخته شود تا بتواند به تنهایی بایستد.

فوم را می توان نسبتاً سریع برش داد. چند حرکت تک سیم داغ در حال ذوب شدن در مواد می تواند حروفی را در کمترین زمان ایجاد کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از بستر فوم این است که برش ، قالب گیری ، شکل دادن ، تراشیدن آنها راحت و لبه های پایان کار صاف تر است.

حروف گرد را می توان در پایین صاف کرد تا بتواند حروف خود را حفظ کند.

سازنده می تواند پایه ای را برای حروف ایجاد کند ، یا از خود ماده یونلیت یا از اکریلیک ، که شفاف است ، بنابراین به عنوان یک تکیه گاه نامرئی عالی عمل می کند.

می توان وزنه هایی را درون خود فوم قرار داد تا وزن حروف را حفظ کند تا برعکس نشود.

در صورت نیاز به تعلیق حروف ، می توان یک نوار دو طرفه قرار داد تا بتوان آنها را به عنوان مثال روی دیواری آویزان کرد. در صورت بزرگ بودن و سنگین تر بودن می توان میله ها و سیستم تعلیق های فلزی را در آنها قرار داد یا قلاب هایی را از سقف آویزان کرد.

نامه های ابعادی به یک شرکت در جذب مشتری و جذابیت بیشتر کمک می کند.

بله ، مطمئناً انتخاب های زیادی وجود دارد و در بعضی مواقع تلاش برای مرتب سازی آنها گیج کننده است. من می گویم اگر از نظر بودجه آگاه هستید ، اما همچنان یک علامت با کیفیت می خواهید ، حروف و آرمهای کف کف یکی از بهترین گزینه ها هستند.

علائم یونیلیتی 3 بعدی ، آرم ها و حروف یک روش عالی برای افزایش شخصیت و عمق پیام یا آرم شما و ایجاد شناخت از نام تجاری شما است.

منبع توسط Sigal Barnes

4.3 از 5 - (3 نظر)

حتما ببینید

نحوه کار دستگاه برش پلاسما CNC

دستگاه cnc برش پلاسما چگونه کار می کند؟

پلاسما فقط در دماهای بسیار بالا وجود دارد و توسط سیستم های برش پلاسما برای برش فلزات که رسانای الکتریکی بسیار خوبی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *